It's a new day New day 
新的一天
And it's evident You must've been heaven sent 
很明顯的那就是你給我的天堂
Something we should be hesitant 
有些事我們應該猶豫
But I'm not at all 
但我一點也不
Just feeling more confident 
反而更加確定
Just using my common sense 
我的理智告訴我
Just trusting that I'm loving it 
相信我所愛的

I can't refuse an offer so benevolent 
我不能拒絕提供我的仁慈
Can't assume he's gonna use me 
不敢認定他只是利用我
And after him never call again 
即使他再也未曾打過電話

Don't be afraid Don't be afraid 
別害怕
This is your day This is your day 
這是屬於妳的日子

It's time to be brave 
時間會讓妳變得勇敢
Say I'm not afraid 
說我不害怕
Not anymore I used to be calm 
我已經冷靜下來 不再害怕
Now the temperature's changed 
溫度已經變化
It just ain't the same 
天堂也已經不同
I'm not afraid I'm not afraid 
我不害怕 我不害怕

'Cause I've become brave 
因為我已經變的勇敢
As the light of day Straight into a cave 當陽光直直射進黑暗的洞穴裡
To show me the way 
它指引我的路
That I might be saved 
我可能獲救
Now I'm turning the page 
翻開嶄新的一頁
Thanks to the power of love I can love 
感謝我還能有愛的力量
Because I am brave 
因為我勇敢

(I am brave, I am brave, yeah, oh...)
I heard him say 
我聽到他說
This thing movin' too fast for him 
對他來說這件事情變化得太快
It's a feeling that I'm straddling 
我正堅強起來
Foolishly adamant 
愚蠢地堅強
But it's all in his eyes 
他都看在眼裡
Really wish he would let me in 
真希望他能讓我進入(他的心)
'Cause the same way you scared of him 
因為相同的道路妳讓他感到驚嚇
He's scared of bein' hurt again 
他害怕再次受到傷害

It's time to let go 
時間會讓傷痛淡化
Let go of your heart 
讓心裡的傷痛隨著時間離開
It's time for a brand new start 
展開新的生活
Never know we might never part 
我們從不知道的部分
 
Baby don't be afraid 
寶貝不必害怕
Don't be afraid 
不必害怕
This is your day 
今天是妳的幸運日
This is your day 
今天是妳的幸運日

It's time to be brave 
時間讓人變的勇敢
Say I'm not afraid 
說我不害怕
Not anymore 
不再害怕
I used to be calm 
我是平靜的
Now the temperature's changed 
溫度已經變化
It just ain't the same 
我也已經不同
I'm not afraid 
我不害怕
I'm not afraid 
我不害怕
I wouldn't take back 
我不願再回到過去
Anything that I've gone through 
過去的就過去了
I pray for strength 
我的力量來自祈禱
For anything that I'm gonna do 
為了每一件我過去做過的事
Whether it's joy or it's pain 
不論喜悅或痛苦
I'm still okay 
我仍然安好
I'm gonna be alright 
我已經讓它過去
Because I'm not afraid 
因為我不再害怕
No I am brave! 
不 我是勇敢的

Say I'm not afraid 
說 我不害怕
Not anymore 
不再害怕
I used to be calm 
我是平靜的
Now the temperature's changed 
溫度已經變化
It just ain't the same 
我也已經不同
I'm not afraid 
我不害怕
I'm not afraid
我不害怕 

Yeah...
I am brave.

arrow
arrow
    全站熱搜

    小可 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()